חיי לילה בפאפוס

עיר הנופש פאפוס קולטת לאורך כל השנה תיירים רבים אך עיקר האטרקציות בפאפוס היא בחודשי הקיץ. רבים מהנופשים מעוניינים בנוסף לטיולים, לשופינג וזמן הבריכה, להגיע גם לבילויים ליליים.

נכון שלרוב החופשה בפאפוס למשפחות, אך היא גם  הזמן המתאים לבילויים, במיוחד עבור זוגות שמגיעים לחופשות זוגיות ללא הילדים אשר נהנים מהשקט אחרי טרדות היום יום.

פאפוס חיי לילה – מועדוני לילה

העיר נערכה לכמויות הגדולות של הבליינים והיא מציעה אתרי בילוי מוצלחים, רובם ממוקמים ברחוב הברים ואפשר לראות לכל אורכו היצע נרחב של מועדוני לילה, פאבים וברים.

המועדונים השונים  מציעים בפאפוס חיי לילה מגוןן אפשרויות בילוי ייחודיות בכל מועדון, כדי שהבליינים יכנסו למקומות התואמים את טעמם.

קיים מועדון מוצלח מאד אשר בו שרים קריוקי במבחר שפות. כל אוהבי השירה נהנים להיכנס לקצב המוזיקלי האהוב עליהם ולשיר אל תוך הלילה. כשיושבים בני משפחה רבים וחברים ונהנים משירה בשפות שונות האווירה מתחממת וההנאה היא מושלמת. 

מועדון אחר הוא בסגנון לטיני, דרום אמריקאי ואפשר ליהנות בו ממוסיקה קצבית, ריקודי סלסה ואווירה לטינית סוחפת במלוא מובן המילה. 

אוהבי המועדונים ייהנו מאד להיכנס למועדוני הלילה שכל אחד מהם מעוצב בסגנון אחר, משמיעים בהם מוסיקה נהדרת כיוון שבכל מועדון קיים דיג'יי מקצועי ביותר אשר מלהיב את החוגגים, משמיע להם בדיוק את המוסיקה שהם אוהבים, והשמחה והריקודים ממשיכים אל תוך הלילה.

בכל המועדונים מגישים אלכוהול משובח ובהיצע נרחב של אפשרויות, כמה וכמה סוגים של בירות המיוצרות במדינות שונות. המשקאות נמכרים במחירים הוגנים ולכן נוצרת במועדונים אווירה נפלאה שבה כולם נהנים מאד.

בחלק גדול של המועדונים אפשר ליהנות מתוכנית בידור ייחודית. כל מועדון בוחר בסגנון תיאטרלי שלו אשר מרתק את הקהל ומעביר את זמנם ברגעי אושר ובהרבה חיוכים, צחוק ושמחה. 

הטברנות היווניות אהובות מאד על התיירים, הם מגיעים אליהן כדי לשמוע מוסיקה אותנטית, לרקוד וליהנות ממאכלים ים תיכוניים הכול כך אהובים עליהם ומשתיה הזורמת כמים לאורך כל הערב.

ברים ופאבים בפאפוס

התושבים ואנחנו בלגונה הכחולה פתחנו בפאפוס חיי לילה לקהל הרחב כמה סוגי בארים ופאבים ברחוב הברים. לכל אחד מהם אופי משלו יש פאב אירי, פאב אנגלי ושפע של פאבים יווניים מיוחדים שכולם מוצלחים.

בכל אחד מהם אפשר ליהנות מהבירות המקומיות ובעיקר אלו המגדירות את המקום כמו משקאות מאירלנד או מאנגליה במבחר גדול ומשובח. 

כדי להעביר ערב מוצלח, כל אחד מהברים מציע תוכנית בידורית, אחדים מהם הציבו במקום משחקים כמו הוקי אוויר, סנוקר, קליעה למטרה ועוד. כך הבליינים מחלקים את זמנם בין המשחקים המאתגרים עם בקבוקי בירה והמון מצב רוח מרומם.

שידורי הספורט סוחפים לקוחות רבים לפאבים. כשיש משחקים חשובים הם זורמים בהמוניהם ורואים יחד את המשחקים המסקרנים על מסכי ענק. קריאות ההתלהבות, העידוד וגם האכזבות נשמעות למרחוק ומכניסים עוד ועוד בליינים פנימה המעוניינים לצפות במשחקים המכריעים. 

סוגי המוסיקה משתנים בין הפאבים והברים. חלק מהם מעדיפים לאמץ סגנון ספציפי כמו לדוגמה מוסיקת בלוז, מוסיקה יוונית, ים תיכונית, לטינית ועוד. 

המוסיקה הנעימה והקצבית מתסיסה את כל הנופשים והם שרים, רוקדים ונהנים מכל דקה בחופשה במטובלת במוסיקה אתנית מצוינת.

גם העיצובים של הברים הם יוצאי דופן, אפשר להיכנס לבר בסגנון של טירה עתיקה ולחוש כאילו חזרנו לימי הביניים או לחילופין להיכנס למועדון שכל כולו מעוצב בסגנון הפלינטונס. 

המועדונים פונים לתיירים בבתי המלון ומציעים להם כרטיסי כניסה מוזלים למקומות הבילוי. מומלץ גם לכם לצאת מבית המלון ולהגיע לאחד ממקומות הבילוי הנהדרים שיותירו בכם רושם רב.